Heeft u te maken met telefonische helpdesk medewerkers die:

  • Vragen en opmerkingen of klachten van klanten te lang laten liggen?
  • Klanten niet uit zichzelf informeren?
  • Te laat om hulp vragen?
  • Bepaalde werkzaamheden niet uitvoeren?
  • Zelf te weinig op zoek gaan naar het antwoord?
  • Het moeilijk vinden om hoofdzaken van bijzaken te scheiden?
  • Te weinig empathie en respect voor de klant tonen?
  • Het moeilijk vinden om nee te zeggen tegen de klant of een moment geduld te vragen?
  • Op het botte af zijn in het klantencontact?
  • Het moeilijk vinden om de klant een duidelijke instructie te geven?

Gun uw medewerkers dan een coachingstraject. In gemiddeld 5 sessies van 1,5 uur wordt de coachee zich meer bewust van de gesprekken met klanten en zijn of haar eigen sterke kanten. Met als effect een prettiger en effectiever klantencontact en uiteindelijk een grotere klanttevredenheid.

Meer weten?

Bel Bonnie Posner 06-22 97 76 11 of neem per e-mail contact op